lørdag 21. april 2012

Hageblogg

Da er det duket for en egen hageblogg, og velkommen skal du være til 'Botanisk Lykke', dersom du leser dette! ;) Her kommer jeg til å blogge om hage, hytte og utendørs liv, og siden jeg er så heldig å for tiden jobbe på et gartneri, vil det helt sikkert komme noen innlegg derfra også :) Alle de hagerelaterte innleggene fra den andre bloggen min er nå importert over hit. Den andre bloggen min; Turid Uten Tresko, vil fra nå av være forbeholdt mine andre kreative sysler, og vil i hovedsak være en interiørblogg.
Jeg er så glad for å endelig ha en egen hageblogg! Det vil helt sikkert bli noen lay-out messige endringer her inne, etterhvert som jeg finner det rette uttrykket for bloggen. I mellomtiden innleder jeg med et gammelt bilde fra hagesesongen 2010, av min favorittblomst; Hortensia. Forhåpentligvis vil det bli flere slike å se etterhvert. Bare snøen forsvinner en gang så *fnis*. Håper du også kommer tilbake! ;))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen til meg :)